Obchodné podmienky systému M&M Gastro B2B

§ 1 Definície

Definície pojmov použitých v týchto obchodných podmienkach boli vypracované pre účely týchto podmienok:

Správca systému B2B - správcom systému B2B je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach, ulica Owsiana 58a (Poľsko).
Predávajúci - predávajúci v zmysle týchto pravidiel je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach na ulici Owsiana 58a (Poľsko), DIČ: 9542387023, IČ: 277630232
Distribútor - podnikateľský subjekt spolupracujúci so spoločnosťou M&M Gastro, ktorý nie je spotrebiteľom a nakupuje za účelom ďalšieho predaja.
Produkty - sortiment produktov zahrnutých do ponuky M&M Gastro prezentovanej v systéme B2B.
B2B systém - online predajný systém umiestnený na adrese b2b.mmgastro.sk, určený pre podnikateľské subjekty, ktoré nakupujú za účelom ďalšieho predaja.
Používateľ/zákazník - fyzická osoba zastupujúca distribútora, ktorá má pomenovaný a heslom chránený účet umožňujúci prístup do systému B2B.
Registrácia - proces vytvorenia účtu v systéme B2B s použitím údajov potrebných na vytvorenie účtu.
Používateľský účet - účet nastavený v systéme B2B na prístup k zákazníckemu panelu a zadávanie objednávok v systéme B2B.
Prihlasovacie meno - individuálne používateľské meno vytvorené vo fáze vytvárania účtu systému B2B, ktoré možno neskôr zmeniť.
Objednávka - nákup uskutočnený distribútorom prostredníctvom systému B2B, ktorý je záväzný po prijatí písomného potvrdenia od predávajúceho.
Elektronická faktúra - účtovný doklad preukazujúci nákupnú transakciu medzi predávajúcim a distribútorom.

§ 2 Všeobecné ustanovenia

  1. V týchto predpisoch sa stanovujú všeobecné podmienky poskytovania elektronických služieb vrátane zadávania objednávok prostredníctvom B2B systému, poskytovania obchodných materiálov a vedenia Použivateľského účtu spoločnosťou M&M Gastro.
  2. Predávajúci sprístupňuje obchodné podmienky na internetovej stránke platformy B2B na adrese b2b.mmgastro.sk/sk/terms.html, čím zabezpečuje voľný prístup a možnosť získavania, rozmnožovania a zaznamenávania ich obsahu zákazníkom.
  3. Všetky práva k platforme B2B vrátane vlastníckych práv, autorských práv a práv duševného vlastníctva k jej názvu, názvu domény, webovej stránke a logám patria predávajúcemu a môžu sa používať len spôsobom uvedeným v týchto podmienkach.
  4. Spoločnosť M&M Gastro stanovuje, že systém B2B nie je určený pre spotrebiteľov a tieto obchodné podmienky sa vzťahujú výlučne na úpravu vzťahov medzi podnikateľmi.
  5. Predávajúci sprístupňuje systém B2B prostredníctvom internetu a špecializovanej webovej stránky, ku ktorej majú prístup len registrovaní používatelia, ktorých registráciu schválil Správca systému B2B.
  6. Nie je dovolené používať systém B2B spôsobom, ktorý porušuje zákon, predpisy alebo najmä dobré mravy:
    1. poskytovanie nesprávnych údajov,
    2. poskytovanie údajov, ktoré porušujú práva tretích strán,
    3. podnikanie krokov zamerených na destabilizáciu systému B2B,
    4. poskytovanie nezákonného obsahu.

§ 3 Registrácia a používanie systému B2B

  1. Na používanie systému B2B je potrebné bezplatné zaregistrovanie Použivateľského účtu na webovej stránke systému B2B.
  2. Používateľ sa zaregistruje do systému zadaním požadovaných identifikačných údajov: úplný názov spoločnosti, adresa spoločnosti, IČO, meno a priezvisko Použivateľa, e-mailová adresa a telefónne číslo. Okrem toho je Používateľ oprávnený poskytnúť samostatné údaje pre odosielanie objednávok a elektronickú fakturáciu.
  3. Používateľ, ktorý si vytvára Použivateľský účet v systéme B2B, je povinný vytvoriť si prihlasovacie meno a heslo podľa pravidiel uvedených v registračnom formulári.
  4. Nový používateľ sa zaväzuje platiť DPH za nákupy uskutočnené prostrednictvom B2B systému v krajine, v ktorej má sídlo, to však len vtedy, ak povinnosť platiť DPH týmto spôsobom vyplýva zo všeobecne platných ustanovení zákona a súhlasí s týmito podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov.
  5. Registráciu používateľa musí vždy schváliť Správca systému B2B. Do tohto schválenia nebude mať používateľ prístup k ponukám produktov prezentovaných na webovej stránke systému B2B.
  6. Spoločnosť M&M Gastro ako Správca systému B2B používa e-mailovú adresu b2b@mmgastro.sk pre účely komunikácie medzi Správcom a Používateľom.
  7. Správca systému B2B umožňuje Distribútorom vytvoriť individuálny prístupový účet chránený individuálnym heslom.
  8. Distribútor je plne zodpovedný za konanie a opomenutie akéhokoľvek Používateľa, ktorý používa systém B2B v mene distribútora, vrátane konania a opomenutia vykonaného v súvislosti so zadanými objednávkami.
  9. Pomocou prístupového účtu vytvoreného v systéme B2B môže používateľ:
    1. prezerať aktuálny sortiment výrobkov M&M Gastro,
    2. získať informácie o dostupnosti produktu,
    3. zadávať objednávky produktov a získavať informácie o stave objednávok,
    4. zobraziť históriu zadaných objednávok,
    5. prezerať a vyhľadávať dokumenty vrátane finančných (účtovných) dokladov týkajúcich sa zadaných objednávok:
      1. potvrdenia objednávok
      2. pro forma faktúry
      3. Faktúry DPH
      4. úpravy faktúr DPH
    6. predkladať tieto návrhy:
      1. reklamácie,
      2. vyhlásenie o vrátení tovaru
  10. Podrobný popis postupu objednávania je uvedený v pokynoch, ktoré sú k dispozícii tu.
  11. Správca systému B2B má právo kedykoľvek zmeniť práva Používateľov s prístupovými účtami do systému B2B M&M Gastro, údaje Používateľa a zľavy, na ktoré má nárok, pričom o tom Používateľa vopred informuje prostredníctvom e-mailu zaslaného z administrátorského účtu.
  12. Správca systému B2B vynaloží maximálne úsilie, aby zabezpečil, že používanie systému B2B bude možné pomocou obľúbených webových prehliadačov, operačných systémov a internetových pripojení. Správca nezaručuje a nezodpovedá za to, ak individuálna konfigurácia hardvéru a siete Používateľa znemožňuje alebo sťažuje používanie systému B2B.
  13. Používateľ účtu v systéme B2B má možnosť kedykoľvek upraviť svoje údaje a heslo. Všetky údaje je možné upravovať v paneli zákazníka na karte "osobné údaje".
  14. Distribútorovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah, nepravdivý obsah a obsah, ktorý porušuje práva tretích strán. Distribútor nesie plnú zodpovednosť za obsah vložený do systému B2B, a to voči spoločnosti M&M Gastro ako aj tretím stranám.
  15. Distribútor má právo ukončiť používanie systému M&M Gastro B2B zaslaním príslušného písomného oznámenia Správcovi systému B2B.

§ 4 Zadávanie a spracovanie objednávok prostredníctvom systému B2B

  1. Obsah produktu a ceny v systéme B2B nie je v prípade pochybností ponukou, ale výzvou na uzavretie zmluvy. Všetky vzťahy medzi obchodným zákazníkom a predávajúcim, ktoré nie sú upravené obchodnými podmienkami, sa riadia Obchodným zákonníkom.
  2. Na zmluvné vzťahy vyplývajúce z používania systému B2B s právnickými osobami alebo s fyzickými osobami - podnikateľmi (napr. živnostníkmi) sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, najma ustanovenia § 411-441 Obchodného zákonníka, ak nie je v týchto obchodných podmienkach uvedené inak.
  3. Vždy, keď distribútor zadá objednávku, spoločnosť M&M Gastro ju potvrdí formou e-mailovej správy. Spoločnosť M&M Gastro si tiež vyhradzuje právo dodatočne overiť objednávku písomne prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  4. Spoločnosť M&M Gastro si vyhradzuje právo kedykoľvek odmietnuť časť alebo celú objednávku bez udania dôvodu (zrušenie objednávky), s čím Používateľ / Distributor súhlasí a nebude si v tomto smere voči Predávajúcemu uplatňovať žiadne nároky. O odmietnutí vykonania celej objednávky alebo jej časti Predávajúci bezodkladne informuje Používateľa / Distributora príslušným e-mailom. V prípade zaplatenia kúpnej ceny sa predávajúci zaväzuje túto cenu bezodkladne vrátiť, najneskôr do 14 dni odo dňa odoslania e-mailu uvedeného v predchádzajúcej vete.
  5. Objednávka zadaná distribútorom je pre neho záväzná a môže byť zrušená len na základe vôle kupujúceho, a to písomným kontaktovaním podpory systému B2B prostredníctvom e-mailu. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť stiahnutie objednávky, ak bola táto objednávka spracovaná a odoslaná na adresu uvedenú v pri zadávaní objednávky.
  6. Objednávky sa môžu zasielať na adresu, ktorú zákazník uviedol pri registrácii účtu v systéme B2B, alebo na adresu uvedenú individuálne pri zadávaní objednávky. Spoločnosť M&M Gastro nezodpovedá za nedodanie alebo oneskorené dodanie spôsobené nesprávnou alebo nepresnou dodaciou adresou, ktorú poskytol Distribútor.
  7. Distribútor bude dostávať oznámenia o jednotlivých fázach objednávky prostredníctvom e-mailu. Správy o stave objednávky sú automaticky generované systémom B2B.
  8. Spôsoby platby za objednávky a ďalšie obchodné podmienky, najmä percentuálna zľava za nákup tovaru v systéme B2B, sú dohodnuté individuálne medzi distribútorom a spoločnosťou M&M Gastro v samostatnom dokumente.
  9. V prípade neuhradených platieb za objednávky môže spoločnosť M&M Gastro zablokovať spracovanie ďalších objednávok až do vyrovnania dlhu. Spoločnosť M&M Gastro sa pritom zaväzuje informovať distribútora o existujúcom dlhu.
  10. Ceny zobrazené v systéme B2B sú v eurách (EUR). Systém uvádza ceny s DPH a bez DPH. Ceny nezahŕňajú náklady na dopravu.
  11. Fotografie, grafiky a údaje o produktoch uvedené v systéme B2B slúžia len pre ilustračné účely. Dodané výrobky sa môžu mierne líšiť od výrobkov uvedených na ilustračných fotografiách.
  12. Informácie obsiahnuté v systéme B2B vrátane cien a dostupnosti produktov sú dôverné informácie a sú chránené firemným tajomstvom spoločnosti M&M Gastro. Výnimkou sú informácie verejne dostupné verejnosti.
  13. V prípade, že je objednaný tovar dostupný na sklade, sa spoločnosť M&M Gastro zaväzuje okamžite spracovať objednávku a čo najskôr ju odoslať. V prípade, že výrobok nie je k dispozícii, spoločnosť M&M Gastro kontaktuje distribútora za účelom určiť možný termín dodania.

§ 5 Dodanie, doprava, záruka a reklamačný poriadok

  1. Výrobky dostupné v systéme B2B sú úplne nové, majú požadované schválenia a poskytuje sa na ne 12-mesačná záruka. Presná záručná doba je uvedená na karte výrobku v každom prípade.
  2. Predpokladaná doba realizácie objednávky je od 2 do 21 pracovných dní. Doba realizácie sa počíta od dátumu zaúčtovania platby za objednávku na účte predajcu.
  3. Doba realizácie objednávky je uvedená na karte každého produktu. V prípade objednávok tovarov s rôznou dobou realizácie môže byť zásielka realizovaná v niekoľkých zásielkach.
  4. S výrobkom sa dodávajú záručné listy a používateľské príručky. Návod na obsluhu je k dispozícii aj na karte výrobku v systéme B2B. V osobitných prípadoch môžu byť záručné listy zaslané na adresu kupujúceho. V takom prípade náklady na zaslanie požadovanej dokumentácie znáša predávajúci.
  5. Distribútor má právo podať reklamácie z dôvodu:
    1. Vady tovaru spôsobené prepravou,
    2. výrobná vady tovaru,
    3. poruchy tovaru,
    4. nevykonávanie alebo nesprávne vykonávanie služieb.
  6. Reklamácie by sa mali podávať prostredníctvom formulára, ktorý je k dispozícii v používateľskom účte systému B2B. K reklamácii by sa mala pripojiť akákoľvek dokumentácia, ktorá pomôže Predávajúcemu identifikovať objednávku a zakúpený tovar, najmä:
    1. doklad o kúpe vo forme faktúry,
    2. fotografie potvrdzujúce zistenie chýb,
    3. protokol o škode spísaný za prítomnosti kuriéra (v prípade poškodenia pri preprave)
  7. Po prijatí reklamácie predávajúcim, systém B2B pridelí číslo reklamácie a vygeneruje elektronickú správu zaslanú Zákazníkovi / Distributorovi e-mailom.
  8. Reklamovaný výrobok by mal mať pôvodný obal. Ak výrobok nemá originálny obal, musí byť zabezpečený tak, aby sa zabránilo jeho prípadnému poškodeniu. Reklamovaný výrobok by mal byť čistý a kompletný, najmä ak obsahuje príslušenstvo.
  9. Predávajúci reklamáciu posúdi do 14 pracovných dní odo dňa jej podánia prostrednictvom formulára cez systém B2B. O prijatí alebo zamietnutí reklamácie bude Predávajúci Užívateľa / Distribútora informovať zaslaním e-mailu, ktorý bude automaticky vygenerovaný systémom B2B
  10. Predajca nezodpovedá za nesprávnu inštaláciu zakupeného tovaru alebo za jeho používanie v rozpore s návodom.
  11. V prípade, že sa reklamácia kupujúceho ukáže ako neopodstatnená, náklady na zaslanie tovaru na adresu predávajúceho znáša kupujúci.
  12. V prípade porušenia podmienok reklamácie alebo nedodanie požadovaných dokumentov, si Predávajúci vyhradzuje právo reklamáciu zamietnuť.
  13. Distributor je povinný dôkladne skontrolovať obsah zásielky v prítomnosti kuriéra. V prípade vonkajšieho poškodenia zásielky je potrebné zásielku odmietnuť, a v prítomnosti kuriéra spísať škodový protokol, ktorý bude podkladom pre začatie reklamácie.
  14. Ak sa v prípade poškodenia pri preprave nepredloží Distrbutor protokol o škode, považuje sa to za potvrdenie prijatia zásielky bez výhrad. V prípade reklamácie škody spôsobenej prepravou bude mať absencia protokolu o škode za následok zamietnutie reklamácie.
  15. Ak príjemca zásielky (Distributor) zistí kvantitatívny alebo kvalitatívny nedostatok výrobkov v zásielke po jej prevzatí od kuriéra, mal by to bezodkladne oznámiť Predávajúcemu. Chýbajúci tovar alebo jeho části budu spravidla zasielané Distributorovi. Pokiaľ zaslánie chýbajúcého tovaru alebo jeho části to v danom prípade nie je možné (napr. Z dôvodu nedostatku na skladu), Predavajúci sa s Distributorom dohodne ďalšom postupe, alebo si tovar vyzdvihne od Distributora a následně sa mu zaviaže vrátiť peniaze. Všetky náklady súvisiace s realizáciou tohto ustanovenia znáša Predávajúci.
  16. Predajca predpokladá možnosť odstúpenia od zmluvy (vrátenia tovaru) do 14 dní od dátumu vystavenia faktúry, avšak vždy je to podmienené súhlasom predajcu. Oznámenie o vrátení tovaru je potrebné zaslať e-mailom na adresu b2b@mmgastro.sk alebo prostredníctvom formulára na vrátenie tovaru, ktorý je k dispozícii na stránke b2b a v účte zákazníka.
  17. V prípade, že predajca vrátenie tovaru akceptuje, po prijatí vráteného tovaru skladom predajcu bude vystavená opravná faktúra za vrátený tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.
  18. Ak predajca neakceptuje nahlásené vrátenie a zákazník už zaslal tovar na sídlo predajcu, predajca vráti tovar zákazníkovi na náklady zákazníka.

§ 6 Strata prístupu do systému M&M Gastro B2B, zablokovanie účtov, obmedzenie a zmena používateľských práv

  1. Spoločnosť M&M Gastro má právo s okamžitou platnosťou zrušiť alebo obmedziť prístup do systému B2B pre distribútorov v nasledujúcich prípadoch:
    1. ukončenie podnikateľskej činnosti,
    2. oneskorenie platieb za objednávky,
    3. uplynutie platnosti alebo ukončenie dohody o spolupráci,
    4. podním písomnej výpoveďi zmlúvy o použivánie systému B2B,
    5. nečinnosťi používateľov pripojených k distribútorovi dlhšie ako 6 mesiacov,
    6. porušenie pravidiel používania systému B2B uvedených v týchto podmienkach používania,
    7. porušenie pravidiel individuálne dohodnutých medzi Distribútorom a Predávajúcim v samostatnom dokumente.
  2. Po zrušení prístupu do systému B2B je spoločnosť M&M Gastro zbavená všetkých záväzkov voči distribútorovi, ako je uvedené v podmienkach.
  3. Ukončením prístupu Distribútora a jeho možnosti používať systém B2B sa ukončí zmluva o poskytovaní elektronických služieb spočívajúcich v poskytovaní prístupu do systému B2B za účelom realizácie online predaja. Spoločnosť M&M Gastro si vyhradzuje právo odmietnuť spracovanie všetkých alebo časti nevybavených objednávok v situácii zablokovania prístupu.

§ 7 Obmedzenie zodpovednosti spoločnosti M&M Gastro

  1. Spoločnosť M&M Gastro ako Správca systému B2B vynaloží maximálne úsilie na udržiavanie systému B2B v takom technickom stave, ktorý umožní Distribútorovi využívať funkcie systému bez porúch.
  2. Spoločnosť M&M Gastro nenesie zodpovednosť za akékoľvek prerušenie prístupu do systému B2B z akéhokoľvek dôvodu. To platí najmä v prípade, ak bola prevádzka systému prerušená z dôvodu výpadku dodávky elektrickej energie a systémov IKT.
  3. Predávajúci tiež nezodpovedá za akékoľvek prekážky v používaní systému B2B spôsobené Distribútorom. Najmä v prípade, ak sa požadované prihlasovacie údaje dostali do rúk neoprávnených osôb.
  4. Predávajúci nesie zodpovednosť len v prípade, ak sa údaje Distribútorov a prihlasovacie údaje dostali do rúk neoprávnených osôb z dôvodov, ktoré zavinil Predávajúci.

§ 8 Ochrana osobných údajov

  1. Správcom osobných údajov Distribútora v zmysle zákona o ochrane osobných údajov z 29. augusta 1997 je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach na ulici Owsiana 58A (Poľsko).
  2. Osobné údaje sa spracúvajú na účely obchodnej spolupráce, registrácie distribútora v systéme B2B, poskytovania služieb súvisiacich s online predajom, doručenia tovaru, vyrovnania finančných záväzkov, ako aj na účely prípadných reklamácií. Spracúvanie osobných údajov vo vyššie uvedenom rozsahu bude v maximálnej možnej miere v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o slobodnom pohyb takýchto údajov a ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (GDPR).
  3. Prijatím obsahu týchto podmienok používateľ súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov poskytnutých pri registrácii na účely uzatvorenia zmluvy o spolupráci a spracovania objednávok.
  4. Spoločnosť M&M Gastro vyhlasuje, že osobné údaje distribútorov budú zverené subjektom spolupracujúcim so spoločnosťou M&M Gastro len v rozsahu potrebnom na riadne plnenie zmluvy o spolupráci a objednávok.
  5. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, ale nevyhnutné na začatie obchodnej spolupráce a správne spracovanie objednávok.
  6. Osoba(-y), ktorej(-ých) osobné údaje sa spracúvajú, má(-ú) právo na prístup k poskytnutým osobným údajom, na ich opravu a na žiadosť o ich vymazanie, ako aj ďalšie práva podľa GDPR. Upozorňujeme však, že žiadosť o vymazanie údajov môže zabrániť pokračovaniu spolupráce a spracovaniu objednávok.
  7. Spoločnosť M&M Gastro vyhlasuje, že súbory cookie sa používajú na zlepšenie fungovania systému B2B a špecializovanej webovej stránky. Odhlásenie sa zo súborov cookie je možné úpravou nastavení internetového prehliadača používaného používateľom. Zablokovanie súborov cookie môže sťažiť alebo úplne znemožniť používanie systému B2B.

§ 9 Záverečné ustanovenia

  1. Podmienky sú účinné odo dňa ich zverejnenia na webovej stránke B2B System.
  2. Obsah týchto podmienok je možné zaznamenať vytlačením, uložením na zariadenie alebo stiahnutím z webovej stránky.
  3. Tieto podmienky sa môžu jednostranne zmeniť. O obsahu zmien a doplnení obchodných podmienok bude každý Zákazník informovaný Predavajúcím zaslaním príslušných informácií e-mailom na adresu, ktorú Zákazník uviedol v procese registrácie.
  4. Oznámenie o zmene pravidiel sa uskutoční najneskôr 7 dní pred zavedením zmenených pravidiel.
  5. Vo veciach neupravených týmito pravidlami sa uplatňujú ustanovenia slovenských právných predpisov.
pixel