Obchodné podmienky systému M&M Gastro B2B
§ 1 Definície
Definície pojmov použitých v týchto obchodných podmienkach boli vypracované pre účely týchto podmienok:
Správca systému B2B - správcom systému B2B je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach, ulica Owsiana 58a (Poľsko).
Predávajúci - predávajúci v zmysle týchto pravidiel je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach na ulici Owsiana 58a (Poľsko), DIČ: 9542387023, IČ: 277630232
Distribútor - podnikateľský subjekt spolupracujúci so spoločnosťou M&M Gastro, ktorý nie je spotrebiteľom a nakupuje za účelom ďalšieho predaja.
Produkty - sortiment produktov zahrnutých do ponuky M&M Gastro prezentovanej v systéme B2B.
B2B systém - online predajný systém umiestnený na adrese b2b.mmgastro.sk, určený pre podnikateľské subjekty, ktoré nakupujú za účelom ďalšieho predaja.
Používateľ/zákazník - fyzická osoba zastupujúca distribútora, ktorá má pomenovaný a heslom chránený účet umožňujúci prístup do systému B2B.
Registrácia - proces vytvorenia účtu v systéme B2B s použitím údajov potrebných na vytvorenie účtu.
Používateľský účet - účet nastavený v systéme B2B na prístup k zákazníckemu panelu a zadávanie objednávok v systéme B2B.
Prihlasovacie meno - individuálne používateľské meno vytvorené vo fáze vytvárania účtu systému B2B, ktoré možno neskôr zmeniť.
Objednávka - nákup uskutočnený distribútorom prostredníctvom systému B2B, ktorý je záväzný po prijatí písomného potvrdenia od predávajúceho.
Elektronická faktúra - účtovný doklad preukazujúci nákupnú transakciu medzi predávajúcim a distribútorom.
§ 2 Všeobecné ustanovenia
- V týchto predpisoch sa stanovujú všeobecné podmienky poskytovania elektronických služieb vrátane zadávania objednávok prostredníctvom B2B systému, poskytovania obchodných materiálov a vedenia Použivateľského účtu spoločnosťou M&M Gastro.
- Predávajúci sprístupňuje obchodné podmienky na internetovej stránke platformy B2B na adrese b2b.mmgastro.sk/sk/terms.html, čím zabezpečuje voľný prístup a možnosť získavania, rozmnožovania a zaznamenávania ich obsahu zákazníkom.
- Všetky práva k platforme B2B vrátane vlastníckych práv, autorských práv a práv duševného vlastníctva k jej názvu, názvu domény, webovej stránke a logám patria predávajúcemu a môžu sa používať len spôsobom uvedeným v týchto podmienkach.
- Spoločnosť M&M Gastro stanovuje, že systém B2B nie je určený pre spotrebiteľov a tieto obchodné podmienky sa vzťahujú výlučne na úpravu vzťahov medzi podnikateľmi.
- Predávajúci sprístupňuje systém B2B prostredníctvom internetu a špecializovanej webovej stránky, ku ktorej majú prístup len registrovaní používatelia, ktorých registráciu schválil Správca systému B2B.
- Nie je dovolené používať systém B2B spôsobom, ktorý porušuje zákon, predpisy alebo najmä dobré mravy:
- poskytovanie nesprávnych údajov,
- poskytovanie údajov, ktoré porušujú práva tretích strán,
- podnikanie krokov zamerených na destabilizáciu systému B2B,
- poskytovanie nezákonného obsahu.
§ 3 Registrácia a používanie systému B2B
- Na používanie systému B2B je potrebné bezplatné zaregistrovanie Použivateľského účtu na webovej stránke systému B2B.
- Používateľ sa zaregistruje do systému zadaním požadovaných identifikačných údajov: úplný názov spoločnosti, adresa spoločnosti, IČO, meno a priezvisko Použivateľa, e-mailová adresa a telefónne číslo. Okrem toho je Používateľ oprávnený poskytnúť samostatné údaje pre odosielanie objednávok a elektronickú fakturáciu.
- Používateľ, ktorý si vytvára Použivateľský účet v systéme B2B, je povinný vytvoriť si prihlasovacie meno a heslo podľa pravidiel uvedených v registračnom formulári.
- Nový používateľ sa zaväzuje platiť DPH za nákupy uskutočnené prostrednictvom B2B systému v krajine, v ktorej má sídlo, to však len vtedy, ak povinnosť platiť DPH týmto spôsobom vyplýva zo všeobecne platných ustanovení zákona a súhlasí s týmito podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov.
- Registráciu používateľa musí vždy schváliť Správca systému B2B. Do tohto schválenia nebude mať používateľ prístup k ponukám produktov prezentovaných na webovej stránke systému B2B.
- Spoločnosť M&M Gastro ako Správca systému B2B používa e-mailovú adresu b2b@mmgastro.sk pre účely komunikácie medzi Správcom a Používateľom.
- Správca systému B2B umožňuje Distribútorom vytvoriť individuálny prístupový účet chránený individuálnym heslom.
- Distribútor je plne zodpovedný za konanie a opomenutie akéhokoľvek Používateľa, ktorý používa systém B2B v mene distribútora, vrátane konania a opomenutia vykonaného v súvislosti so zadanými objednávkami.
- Pomocou prístupového účtu vytvoreného v systéme B2B môže používateľ:
- prezerať aktuálny sortiment výrobkov M&M Gastro,
- získať informácie o dostupnosti produktu,
- zadávať objednávky produktov a získavať informácie o stave objednávok,
- zobraziť históriu zadaných objednávok,
- prezerať a vyhľadávať dokumenty vrátane finančných (účtovných) dokladov týkajúcich sa zadaných objednávok:
- potvrdenia objednávok
- pro forma faktúry
- Faktúry DPH
- úpravy faktúr DPH
- predkladať tieto návrhy:
- reklamácie,
- vyhlásenie o vrátení tovaru
- Podrobný popis postupu objednávania je uvedený v pokynoch, ktoré sú k dispozícii tu.
- Správca systému B2B má právo kedykoľvek zmeniť práva Používateľov s prístupovými účtami do systému B2B M&M Gastro, údaje Používateľa a zľavy, na ktoré má nárok, pričom o tom Používateľa vopred informuje prostredníctvom e-mailu zaslaného z administrátorského účtu.
- Správca systému B2B vynaloží maximálne úsilie, aby zabezpečil, že používanie systému B2B bude možné pomocou obľúbených webových prehliadačov, operačných systémov a internetových pripojení. Správca nezaručuje a nezodpovedá za to, ak individuálna konfigurácia hardvéru a siete Používateľa znemožňuje alebo sťažuje používanie systému B2B.
- Používateľ účtu v systéme B2B má možnosť kedykoľvek upraviť svoje údaje a heslo. Všetky údaje je možné upravovať v paneli zákazníka na karte "osobné údaje".
- Distribútorovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah, nepravdivý obsah a obsah, ktorý porušuje práva tretích strán. Distribútor nesie plnú zodpovednosť za obsah vložený do systému B2B, a to voči spoločnosti M&M Gastro ako aj tretím stranám.
- Distribútor má právo ukončiť používanie systému M&M Gastro B2B zaslaním príslušného písomného oznámenia Správcovi systému B2B.
§ 4 Zadávanie a spracovanie objednávok prostredníctvom systému B2B
- Obsah produktu a ceny v systéme B2B nie je v prípade pochybností ponukou, ale výzvou na uzavretie zmluvy. Všetky vzťahy medzi obchodným zákazníkom a predávajúcim, ktoré nie sú upravené obchodnými podmienkami, sa riadia Obchodným zákonníkom.
- Na zmluvné vzťahy vyplývajúce z používania systému B2B s právnickými osobami alebo s fyzickými osobami - podnikateľmi (napr. živnostníkmi) sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, najma ustanovenia § 411-441 Obchodného zákonníka, ak nie je v týchto obchodných podmienkach uvedené inak.
- Vždy, keď distribútor zadá objednávku, spoločnosť M&M Gastro ju potvrdí formou e-mailovej správy. Spoločnosť M&M Gastro si tiež vyhradzuje právo dodatočne overiť objednávku písomne prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
- Spoločnosť M&M Gastro si vyhradzuje právo kedykoľvek odmietnuť časť alebo celú objednávku bez udania dôvodu (zrušenie objednávky), s čím Používateľ / Distributor súhlasí a nebude si v tomto smere voči Predávajúcemu uplatňovať žiadne nároky. O odmietnutí vykonania celej objednávky alebo jej časti Predávajúci bezodkladne informuje Používateľa / Distributora príslušným e-mailom. V prípade zaplatenia kúpnej ceny sa predávajúci zaväzuje túto cenu bezodkladne vrátiť, najneskôr do 14 dni odo dňa odoslania e-mailu uvedeného v predchádzajúcej vete.
- Objednávka zadaná distribútorom je pre neho záväzná a môže byť zrušená len na základe vôle kupujúceho, a to písomným kontaktovaním podpory systému B2B prostredníctvom e-mailu. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť stiahnutie objednávky, ak bola táto objednávka spracovaná a odoslaná na adresu uvedenú v pri zadávaní objednávky.
- Objednávky sa môžu zasielať na adresu, ktorú zákazník uviedol pri registrácii účtu v systéme B2B, alebo na adresu uvedenú individuálne pri zadávaní objednávky. Spoločnosť M&M Gastro nezodpovedá za nedodanie alebo oneskorené dodanie spôsobené nesprávnou alebo nepresnou dodaciou adresou, ktorú poskytol Distribútor.
- Distribútor bude dostávať oznámenia o jednotlivých fázach objednávky prostredníctvom e-mailu. Správy o stave objednávky sú automaticky generované systémom B2B.
- Spôsoby platby za objednávky a ďalšie obchodné podmienky, najmä percentuálna zľava za nákup tovaru v systéme B2B, sú dohodnuté individuálne medzi distribútorom a spoločnosťou M&M Gastro v samostatnom dokumente.
- V prípade neuhradených platieb za objednávky môže spoločnosť M&M Gastro zablokovať spracovanie ďalších objednávok až do vyrovnania dlhu. Spoločnosť M&M Gastro sa pritom zaväzuje informovať distribútora o existujúcom dlhu.
- Ceny zobrazené v systéme B2B sú v eurách (EUR). Systém uvádza ceny s DPH a bez DPH. Ceny nezahŕňajú náklady na dopravu.
- Fotografie, grafiky a údaje o produktoch uvedené v systéme B2B slúžia len pre ilustračné účely. Dodané výrobky sa môžu mierne líšiť od výrobkov uvedených na ilustračných fotografiách.
- Informácie obsiahnuté v systéme B2B vrátane cien a dostupnosti produktov sú dôverné informácie a sú chránené firemným tajomstvom spoločnosti M&M Gastro. Výnimkou sú informácie verejne dostupné verejnosti.
- V prípade, že je objednaný tovar dostupný na sklade, sa spoločnosť M&M Gastro zaväzuje okamžite spracovať objednávku a čo najskôr ju odoslať. V prípade, že výrobok nie je k dispozícii, spoločnosť M&M Gastro kontaktuje distribútora za účelom určiť možný termín dodania.
§ 5 Dodanie, doprava, záruka a reklamačný poriadok
- Výrobky dostupné v systéme B2B sú úplne nové, majú požadované schválenia a poskytuje sa na ne 12-mesačná záruka. Presná záručná doba je uvedená na karte výrobku v každom prípade.
- Predpokladaná doba realizácie objednávky je od 2 do 21 pracovných dní. Doba realizácie sa počíta od dátumu zaúčtovania platby za objednávku na účte predajcu.
- Doba realizácie objednávky je uvedená na karte každého produktu. V prípade objednávok tovarov s rôznou dobou realizácie môže byť zásielka realizovaná v niekoľkých zásielkach.
- S výrobkom sa dodávajú záručné listy a používateľské príručky. Návod na obsluhu je k dispozícii aj na karte výrobku v systéme B2B. V osobitných prípadoch môžu byť záručné listy zaslané na adresu kupujúceho. V takom prípade náklady na zaslanie požadovanej dokumentácie znáša predávajúci.
- Distribútor má právo podať reklamácie z dôvodu:
- Vady tovaru spôsobené prepravou,
- výrobná vady tovaru,
- poruchy tovaru,
- nevykonávanie alebo nesprávne vykonávanie služieb.
- Reklamácie by sa mali podávať prostredníctvom formulára, ktorý je k dispozícii v používateľskom účte systému B2B. K reklamácii by sa mala pripojiť akákoľvek dokumentácia, ktorá pomôže Predávajúcemu identifikovať objednávku a zakúpený tovar, najmä:
- doklad o kúpe vo forme faktúry,
- fotografie potvrdzujúce zistenie chýb,
- protokol o škode spísaný za prítomnosti kuriéra (v prípade poškodenia pri preprave)
- Po prijatí reklamácie predávajúcim, systém B2B pridelí číslo reklamácie a vygeneruje elektronickú správu zaslanú Zákazníkovi / Distributorovi e-mailom.
- Reklamovaný výrobok by mal mať pôvodný obal. Ak výrobok nemá originálny obal, musí byť zabezpečený tak, aby sa zabránilo jeho prípadnému poškodeniu. Reklamovaný výrobok by mal byť čistý a kompletný, najmä ak obsahuje príslušenstvo.
- Predávajúci reklamáciu posúdi do 14 pracovných dní odo dňa jej podánia prostrednictvom formulára cez systém B2B. O prijatí alebo zamietnutí reklamácie bude Predávajúci Užívateľa / Distribútora informovať zaslaním e-mailu, ktorý bude automaticky vygenerovaný systémom B2B
- Predajca nezodpovedá za nesprávnu inštaláciu zakupeného tovaru alebo za jeho používanie v rozpore s návodom.
- V prípade, že sa reklamácia kupujúceho ukáže ako neopodstatnená, náklady na zaslanie tovaru na adresu predávajúceho znáša kupujúci.
- V prípade porušenia podmienok reklamácie alebo nedodanie požadovaných dokumentov, si Predávajúci vyhradzuje právo reklamáciu zamietnuť.
- Distributor je povinný dôkladne skontrolovať obsah zásielky v prítomnosti kuriéra. V prípade vonkajšieho poškodenia zásielky je potrebné zásielku odmietnuť, a v prítomnosti kuriéra spísať škodový protokol, ktorý bude podkladom pre začatie reklamácie.
- Ak sa v prípade poškodenia pri preprave nepredloží Distrbutor protokol o škode, považuje sa to za potvrdenie prijatia zásielky bez výhrad. V prípade reklamácie škody spôsobenej prepravou bude mať absencia protokolu o škode za následok zamietnutie reklamácie.
- Ak príjemca zásielky (Distributor) zistí kvantitatívny alebo kvalitatívny nedostatok výrobkov v zásielke po jej prevzatí od kuriéra, mal by to bezodkladne oznámiť Predávajúcemu. Chýbajúci tovar alebo jeho části budu spravidla zasielané Distributorovi. Pokiaľ zaslánie chýbajúcého tovaru alebo jeho části to v danom prípade nie je možné (napr. Z dôvodu nedostatku na skladu), Predavajúci sa s Distributorom dohodne ďalšom postupe, alebo si tovar vyzdvihne od Distributora a následně sa mu zaviaže vrátiť peniaze. Všetky náklady súvisiace s realizáciou tohto ustanovenia znáša Predávajúci.
- Predajca predpokladá možnosť odstúpenia od zmluvy (vrátenia tovaru) do 14 dní od dátumu vystavenia faktúry, avšak vždy je to podmienené súhlasom predajcu. Oznámenie o vrátení tovaru je potrebné zaslať e-mailom na adresu b2b@mmgastro.sk alebo prostredníctvom formulára na vrátenie tovaru, ktorý je k dispozícii na stránke b2b a v účte zákazníka.
- V prípade, že predajca vrátenie tovaru akceptuje, po prijatí vráteného tovaru skladom predajcu bude vystavená opravná faktúra za vrátený tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.
- Ak predajca neakceptuje nahlásené vrátenie a zákazník už zaslal tovar na sídlo predajcu, predajca vráti tovar zákazníkovi na náklady zákazníka.
§ 6 Strata prístupu do systému M&M Gastro B2B, zablokovanie účtov, obmedzenie a zmena používateľských práv
- Spoločnosť M&M Gastro má právo s okamžitou platnosťou zrušiť alebo obmedziť prístup do systému B2B pre distribútorov v nasledujúcich prípadoch:
- ukončenie podnikateľskej činnosti,
- oneskorenie platieb za objednávky,
- uplynutie platnosti alebo ukončenie dohody o spolupráci,
- podním písomnej výpoveďi zmlúvy o použivánie systému B2B,
- nečinnosťi používateľov pripojených k distribútorovi dlhšie ako 6 mesiacov,
- porušenie pravidiel používania systému B2B uvedených v týchto podmienkach používania,
- porušenie pravidiel individuálne dohodnutých medzi Distribútorom a Predávajúcim v samostatnom dokumente.
- Po zrušení prístupu do systému B2B je spoločnosť M&M Gastro zbavená všetkých záväzkov voči distribútorovi, ako je uvedené v podmienkach.
- Ukončením prístupu Distribútora a jeho možnosti používať systém B2B sa ukončí zmluva o poskytovaní elektronických služieb spočívajúcich v poskytovaní prístupu do systému B2B za účelom realizácie online predaja. Spoločnosť M&M Gastro si vyhradzuje právo odmietnuť spracovanie všetkých alebo časti nevybavených objednávok v situácii zablokovania prístupu.
§ 7 Obmedzenie zodpovednosti spoločnosti M&M Gastro
- Spoločnosť M&M Gastro ako Správca systému B2B vynaloží maximálne úsilie na udržiavanie systému B2B v takom technickom stave, ktorý umožní Distribútorovi využívať funkcie systému bez porúch.
- Spoločnosť M&M Gastro nenesie zodpovednosť za akékoľvek prerušenie prístupu do systému B2B z akéhokoľvek dôvodu. To platí najmä v prípade, ak bola prevádzka systému prerušená z dôvodu výpadku dodávky elektrickej energie a systémov IKT.
- Predávajúci tiež nezodpovedá za akékoľvek prekážky v používaní systému B2B spôsobené Distribútorom. Najmä v prípade, ak sa požadované prihlasovacie údaje dostali do rúk neoprávnených osôb.
- Predávajúci nesie zodpovednosť len v prípade, ak sa údaje Distribútorov a prihlasovacie údaje dostali do rúk neoprávnených osôb z dôvodov, ktoré zavinil Predávajúci.
§ 8 Ochrana osobných údajov
- Správcom osobných údajov Distribútora v zmysle zákona o ochrane osobných údajov z 29. augusta 1997 je spoločnosť M&M Gastro Group Sp. z o.o. so sídlom v Katoviciach na ulici Owsiana 58A (Poľsko).
- Osobné údaje sa spracúvajú na účely obchodnej spolupráce, registrácie distribútora v systéme B2B, poskytovania služieb súvisiacich s online predajom, doručenia tovaru, vyrovnania finančných záväzkov, ako aj na účely prípadných reklamácií. Spracúvanie osobných údajov vo vyššie uvedenom rozsahu bude v maximálnej možnej miere v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o slobodnom pohyb takýchto údajov a ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (GDPR).
- Prijatím obsahu týchto podmienok používateľ súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov poskytnutých pri registrácii na účely uzatvorenia zmluvy o spolupráci a spracovania objednávok.
- Spoločnosť M&M Gastro vyhlasuje, že osobné údaje distribútorov budú zverené subjektom spolupracujúcim so spoločnosťou M&M Gastro len v rozsahu potrebnom na riadne plnenie zmluvy o spolupráci a objednávok.
- Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, ale nevyhnutné na začatie obchodnej spolupráce a správne spracovanie objednávok.
- Osoba(-y), ktorej(-ých) osobné údaje sa spracúvajú, má(-ú) právo na prístup k poskytnutým osobným údajom, na ich opravu a na žiadosť o ich vymazanie, ako aj ďalšie práva podľa GDPR. Upozorňujeme však, že žiadosť o vymazanie údajov môže zabrániť pokračovaniu spolupráce a spracovaniu objednávok.
- Spoločnosť M&M Gastro vyhlasuje, že súbory cookie sa používajú na zlepšenie fungovania systému B2B a špecializovanej webovej stránky. Odhlásenie sa zo súborov cookie je možné úpravou nastavení internetového prehliadača používaného používateľom. Zablokovanie súborov cookie môže sťažiť alebo úplne znemožniť používanie systému B2B.
§ 9 Záverečné ustanovenia
- Podmienky sú účinné odo dňa ich zverejnenia na webovej stránke B2B System.
- Obsah týchto podmienok je možné zaznamenať vytlačením, uložením na zariadenie alebo stiahnutím z webovej stránky.
- Tieto podmienky sa môžu jednostranne zmeniť. O obsahu zmien a doplnení obchodných podmienok bude každý Zákazník informovaný Predavajúcím zaslaním príslušných informácií e-mailom na adresu, ktorú Zákazník uviedol v procese registrácie.
- Oznámenie o zmene pravidiel sa uskutoční najneskôr 7 dní pred zavedením zmenených pravidiel.
- Vo veciach neupravených týmito pravidlami sa uplatňujú ustanovenia slovenských právných predpisov.