Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru

Zásielka poškodená pri preprave:
 
Ak ste dostali poškodený obal alebo tovar, okamžite spíšte za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení. Poškodenie si tiež odfoťte (zabalená krabica, tovar po rozbalení, samotná krabica). To nám umožní začať reklamačné konanie. Ak vidíte, že obal je poškodený, ale výrobok sa zdá byť bez závad, čo najskôr ho rozbaľte a uistite sa, že je všetko v poriadku. Ak zistíte akékoľvek poškodenie, napíšte nám na b2b@mmgastro.sk.
 
Reklamácia z dôvodu iných vád a porúch výrobku:
 
Podľa platných právnych predpisov má podnikateľ, ktorý vykonal nákup, nárok na 12-mesačnú záručnú dobu. V niektorých prípadoch môže byť záruka dlhšia, o čom je zákazník informovaný na stránke výrobku v internetovom obchode. Pravidlá nákupu sú podrobne uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach.
 
Ak zistíte, že výrobok nefunguje, má chyby alebo je nekompletný, oznámte nám to čo najskôr. Reklamáciu je najlepšie nahlásiť prostredníctvom formulára alebo e-mailom na adresu: b2b@mmgastro.sk. V hlásení popíšte podrobnosti o závade. Priložte prosím doklad o kúpe vo forme faktúry s DPH. Ak bolo zariadenie nainštalované autorizovaným servisným strediskom, priložte protokol o inštalácii.
 
Podrobné podmienky záruky, reklamácie a vrátenia sú opísané vo Všeobecných obchodných podmienkach.
 
Chýbajú niektoré komponenty alebo časti výrobku?
 
Ak ste zistili, že niektorá časť alebo komponent chýba, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom na adrese: b2b@mmgastro.sk.
 
Nenašli ste v zásielke faktúru?
 
Faktúru Vám zašleme e-mailom po spracovaní Vašej objednávky. Faktúry neprikladáme k balíkom.
 
Nenašli ste návod na obsluhu alebo montáž?
 
Návod na obsluhu a montáž a záručné podmienky sú priložené k výrobku. Ak ste dokumenty náhodou vyhodili spolu s obalom, kontaktujte nás e-mailom na adrese b2b@mmgastro.sk. Chýbajúce návody Vám zašleme e-mailom.

pixel